Commerciële Binnendienst

Organisatie  : MontClair

Functie         : Commerciële Binnendienst / Desk Accountmanagement

Algemeen

De MontClair Groep voorziet zowel de nationale als de internationale zakelijke markt van deskundig advies op het gebied van riskmanagement, schadeverzekeringen en Employee Benefits. Wij stellen persoonlijke service voorop en denken graag proactief mee.

Werken bij MontClair betekent werken in een prettige en informele organisatie met korte lijnen, waar professionaliteit hoog in het vaandel staat. MontClair staat voor persoonlijk advies, een proactieve houding, kennis van zaken en transparantie in de bedrijfsvoering.

Sinds april 2016 maakt  MontClair onderdeel uit van Raetsheren van Orden uit Alkmaar. MontClair is gevestigd in Hilversum en het team bestaat uit 32 collega’s.

Onze commerciële binnendienst bestaat uit 5 ervaren kanjers die gezamenlijk diverse facetten van de dienstverlenging richting onze cliënten verzorgen. Wij zoeken een nieuwe collega voor dit team. Het betreft een fulltime functie.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 – 5 jaar werkervaring als commerciële binnendienst medewerker in de verzekeringsbranche
  • In het bezit van Wft diploma’s (Wft Basis, Wft Schade Particulier, Wft Schade Zakelijk )
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift)
  • Goede beheersing van de programma’s Word, Excel en ervaring met CRM systemen

Profiel

  • Teamspeler
  • Je bent een stevige persoonlijkheid en zit goed in je vel
  • Organisatievermogen, planmatig, accuraat en zelfstandig kunnen werken
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
  • Internationale ervaring is een pré
  • Klant-, service-, resultaatgerichte en commerciële instelling
  • Het kunnen samenwerken in teamverband en in staat zijn om collega’s te motiveren om samen “de klus te klaren”.

Takenpakket

  • Samen met de Accountmanagers verantwoordelijk voor het relatiebeheer van de cliënten
  • Verantwoordelijk voor eigen portefeuille van MKB klanten op basis van desk accountmanagement
  • Als commerciële binnendienst ondersteuning geven aan de Accountmanagers en directie.
  • Het gaat met name om commerciële, relatiegerichte werkzaamheden en de administratieve afhandeling hiervan.
    • Verzorgen van bezoekvoorbereiding
    • Controleren, verzenden, uitzetten en opvolgen van bezoekverslagen
    • Het bewaken van de volledigheid van het relatiedossier
    • Vervaardigen van polis overzichten
    • Facturatie van fee nota’s
    • Meedenken over en participeren op commerciële mogelijkheden
  • Dagelijks in contact staan met klanten, Accountmanagers en Consultants
  • Het gevraagd en ongevraagd advies geven indien de situatie daarvoor aanleiding geeft.

Wat bieden wij

Wij bieden onze medewerkers volop kansen en mogelijkheden voor verdere ontplooiing, opleiding alsmede uitstekende salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Heb je interesse?

Stuur je Nederlandstalige en Engelstalige CV met motivatiebrief naar info@montclair.nl. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Duncan Berrevoet (Commercieel Directeur) via 035-5286120.